
M. Kooij-Alphenaar (Monique)
De vertrouwenspersoon biedt een luisterend oor aan de melder, geeft uitleg aan de melder wat de mogelijkheden zijn binnen de klachtenregelingen van de organisatie en daarbuiten en staat de melder bij als die besluit een klacht in te dienen. Als organisatie is het daarom van belang om je klachtenprocedures goed in te richten. In veel gevallen blijkt een formele klacht niet nodig. De melder heeft behoefte aan een luisterend oor en advies.
Ik ben opgeleid tot Vertrouwenspersoon Ongewenste omgangsvormen en Vertrouwenspersoon Integriteit. Ik werk samen met een collega, zodat er continuïteit is; de organisatie kan altijd beschikken over een vertrouwenspersoon, ook tijdens vakanties. Bij complexere zaken die leiden tot een klacht heeft iedere partij recht op zijn eigen vertrouwenspersoon. Door deze samenwerking en ons gezamenlijke netwerk kan ik deze bijstand leveren.
Privé contactgegevens
- Adres
- 2523 HG 's-Gravenhage
- Telefoon (vast)
- 0703940250
- Telefoon (mobiel)
- 0613189677
Zakelijke contactgegevens
- Organisatie
- Alles in Balans
- Website
- http://hrinorde.nl
- Adres
- 2523 HG 'S-GRAVENHAGE
- Telefoon (vast)
- +31613189677
- Telefoon (mobiel)
- +31613189677
Professie
- Intern / Extern VP
- Extern Vertrouwenspersoon
- Expertise(s)
-
- Anders
- Talen
-
- Nederlands
- Werkzaam in provincies
-
- Zuid-Holland
- Uurtarief
- € 100,- ex BTW